عوامل موثر بر هزینه لوله بازکنی 09125014907

هزینه لوله بازکنی

عوامل موثر بر هزینه لوله بازکنی 09125014907


گاهی باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب دیگر با روش های آسان و خانگی ممکن نیست و تنها باید به وسیله از ابزارهای مخصوص و توسط افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه باید انجام شود. امروزه شرکت های متعددی در زمینه باز کردن گرفتگی لوله ها و انواع لوله کشی فعالیت دارند. قیمت لوله بازکنی محدوده مشخصی دارد اما چند عامل مشخص بر عوامل موثر بر هزینه لوله بازکنی تاثیرگذار است. در این مطلب قصد داریم مهمترین این عوامل را برای شما توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

🔹نوع لوله ها و گرفتگی آنها

اولین و مهمترین عامل در هزینه تمام شده لوله بازکنی نوع لوله مورد نظر و نوع گرفتگی آن است. هزینه باز کردن و رفع گرفتگی لوله ها با توجه به اینکه مربوط به فاضلاب، سیفون توالت، حمام، ظرفشویی، پارکینگ، حیاط و … باشند متفاوت است. باز کردن گرفتگی هر کدام از این لوله ها قیمت اولی مشخص و متفاوتی دارد که در صورت طولانی شدن کار هزینه بیشتری دریافت میشود.

هزینه لوله بازکنی

🔹قیمت های متنوع لوله بازکنی

شرکت های مختلفی که در زمینه لوله بازکنی فعالیت دارند ممکن است قیمت هایی بسیار متفاوت و حتی ضد و نقیضی برای انجام این کار به شما پیشنهاد دهند. شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند در سه دسته مجاز، غیرمجاز وکلاهبردار قرار میگیرند. اگر شما هم با مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب و یا لوله های ظرفشویی  و … مواجه هستید بهتر است ابتدا یک شرکت خوش نام و معتبر در این زمینه پیدا کنید. شرکت های مجاز مورد تایید اتحادیه لوله بازکنی و تخلیه چاه بوده و فعالیت آنها کاملا قانونی است. این شرکت ها قیمت های مطابق با تعرفه های اتحادیه به شما پیشنهاد میدهند و کار را با کیفیت بالا به اتمام میرسانند. شرکت های غیرمجاز تحت نظر اتحادیه مربوطه نیستند و هر چند ممکن است کار را با کیفیت خوبی انجام دهند اما هیچ نظارتی بر قیمت های پیشنهادی آنها وجود ندارد.

دسته سوم افرادی کلاهبردار و شیاد هستند که خود را به عنوان لوله کش و لوله باز کن معرفی میکنند. این افراد ممکن است به ظاهر وسایل کار را با خود بیاورند و بعد از کمی ور رفتن به لوله ها تظاهر کنند که گرفتگی لوله درست شده است. آنها ممکن است هزینه گزافی از شما بگیرند و خیلی زود محل را ترک کنند. بنابراین باید در ازین زمینه بسیار محتاط باشید و تنها به شرکت های خوش نام و متعبر و قانونی در این کار اعتماد کنید. بهتر است هنگام تماس با شرکت لوله بازکنی ابتدا از قیمت های آنها اطلاع پیدا کنید و آنها را با تعرفه های موجود مقایسه کنید تا از کار آنها اطمینان حاصل نمایید.

🔹اهمیت نوع شرکت خدماتی در قیمت نهایی

بنابراین با توجه به آنچه گفته شد نوع شرکت خدماتی یکی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت نهایی لوله باز کنی است. پس از یافتن شرکت های خوش نام و معتبر با آنها تماس بگیرید و پیش از هر چیز از قیمت ها و تعرفه های آنها سوال کنید. برخی شرکت های غیرمجاز ممکن است در ابتدا به شما قیمت های بسیار کمی پیشهاد دهند اما پس از حضور در محل کار قیمتی چند برابر قیمت اولیه از شما طلب کنند و علت آن را گرفتگی بیش از حد لوله و مشکلات لوله کشی بیان کنند. پس توصیه میکنیم نرخ کلی را در این زمینه جویا شوید تا مورد سوء استفاده افراد کلاهبردار و شیاد قرار نگیرید.

هزینه لوله بازکنی

از طرفی ممکن است برخی شرکت های غیرمجاز قیمت های بسیار ارزان و باورنکردنی به شما پیشنهاد کنند که باید در این مواقع نیز بسیار هوشیار باشید. برخی شرکت های ممکن است برای جذب مشتری قیمت های غیرمتعارف و بسیار ارزان به شما پیشنهاد کنند که در اغلب موارد کیفیت کار بسیار پایین بوده و تنها برای شما صرف هزینه ای دوباره در پی خواهد داشت. قطعا شرکتی که از چند کارگر و دستگاه های مدن و باکیفیت برای حل مشکل شما استفاده میکند کار را به بهترین نحو ممکن انجام خواهد داد. بنابراین شاید پول بیشتری از شما درخواست کنند ولی از آنجایی که کار با کیفیت و تضمین انجام می شود دیگر نیازی به دوباره کاری و صرف هزینه های گزاف نخواهد بود که در نهایت منفعت بیشتری برای شما در پی خواهد داشت.

🔹تاثیر نوع گرفتگی لوله در هزینه نهایی لوله بازکنی

نوع و مقدار گرفتگی لوله های فاضلاب یکی دیگر از عوامل موثر بر نرخ لوله بازکنی است. اگر گرفتگی اولیه بوده و به راحتی باز شود هزینه کمتری از شما دریافت خواهد شد اما در اغلب موارد گرفتگی لوله ها شدید و سخت بوده و ممکن است ساعت ها نیاز به کار داشته باشد. طبیعتا در این شرایط نرخ لوله بازکنی بیشتر از حد معمول میشود مخصوصا زمانی که گرفنگی در عمق بیشتری از لوله بوده و نیاز به استفاده از فنرهای بلند خواهد بود که این مساله نیز موجب افزایش هزینه تمام شده لوله بازکنی خواهد شد.

🔹نوع دستگاه مورد استفاده برای لوله بازکنی

با توجه به نوع دستگاه های مورد نیاز برای لوله بازکنی نیز نرخ تغییر میکند. برای مثال اگر تعمیرکار تنها بتواند با یک فنر دستی گرفتگی را رفع کند هزینه بسیار کمتر از زمانی میشود که نیاز به استفاده از دستگاههای مانند ژنراتور و پمپ تراکم هوا باشد. البته قیمت نهایی به صورت توافقی تعیین خواهد شد.

هزینه لوله بازکنی

🔹عمق گرفتگی لوله

اگر عمق گرفتگی لوله زیاد باشد تکنسین باید بیشتر از فنر استفاده نماید و در نتیجه زحمت بیشتری بکشد زیرا باز کردن گرفتگی عمیق لوله ها کاری واقعا سخت است. بنابراین عمق گرفتگی لوله نیز در هزینه نهایی موثر خواهد بود. برای مثال وقتی لوله های واحد آپارتمانی در عمق 10 متری دچار گرفتگی میشود ممکن است موجب گرفتگی در واحدهای دیگر نیز شده باشد و قطعا رفع آن سخت تر خواهد بود. در چنین شرایطی استفاده از فنرهای دستی بی فایده خواهند بود و باید از ژنراتور (فنر برقی لوله بازکن) استفاده کرد که هزینه بیشتری برای شما ایجاد می کند.

🔹زمان لازم برای لوله بازکنی

از دیگر عوامل موثر بر هزینه نهایی لوله بازکنی زمانی است که صرف باز کردن لوله میشود. هر چه گرفتگی لوله شدیدتر باشد زمان بیشتری برای باز کردن آن نیاز است که بالطبع موجب افزایش هزینه خواهد شد. در برخی موارد که لوله گرفتگی بسیار عمیق است باید به طور کامل واحد های ساختمان را بررسی کرد تا محل دقیق گرفتگی مشخص شود. این کار مستلزم صرف زمانی طولانی است و حتی ممکن است چند روز طول بکشد. البته محله و منطقه ای که ساختمان مورد نظر در آن قرار دارد نیز میتواند در تعیین قیمت دخیل باشد. برخی شرکت های غیرمجاز برای مناطق جنوب تهران قیمت های پایین و استاندارد میگیرند اما برای خانه ای که در قسمت شمال تهران باشد و یا ادارات و سازمان های واقع در این مناطق ممکن است قیمت لوله بازکنی را چند برابر قیمت واقعی تعیین کنند. برخی از این شرکتهای غیرمجاز ممکن است برای رفع یک گرفتگی ساده لوله حتی قیمتی در حدود یک میلیون تومان از شما طلب کنند. بنابراین بهتر است برای رفع مشکل لوله بازکنی تنها به شرکت های قانونی و مجاز در این زمینه که طبق نرخ تعیین شده کار میکنند مراجعه کنید.

هزینه لوله بازکنی

🔹دیگر عوامل موثر بر هزینه هایی لوله بازکنی

یک شرکت معتبر و قانونی در زمینه لوله بازکنی قطعا دارای دفتری مناسب، نیروهای وظیفه شناس، سرویس کار و تکنسین های ماهر است و باید چند شماره تلفن برای تماس داشته باشد. شرکت های بزرگ در این زمینه تنها از تعمیرکاران ماهر و باتجربه در امر لوله باکنی و گرفتگی های فاضلاب استفاده میکنند. یکی دیگر از خصوصیات شرکت های معتبر و خوش نام در این زمینه داشتن تجهیزات پیشرفته و بیشتر بودن نرخ کار است. بنابراین برای هنگام تماس با شرکت مورد نظرتان حتما در مورد سوابق و تجربیات لوله باز کن تحقیق کنید و قیمت ها را نیز از شرکت مورد نظر بپرسید.

گروه آچار یکی از معتبرترین و خوش نام ترین شرکت ها در زمینه رفع گرفتگی چاه و فضلاب و لوله باز کنی است که با استفاده از آخرین تجهیزات روز و مدرن ترین روش ها مشکل کرفتگی لوله کشی را برای شما برطرف می کند. گروه آچار با بهره گیری از نیروهایی متخصص و حرفه ای در زمینه انواع لوله کشی، تعمیرات لوله کشی، تخلیه چاه، رفع گرفتگی لوله ها، لوله بازکنی و … فعالیت دارد. ما منصفانه ترین قیمت ها را به شما پیشنهاد داده و کیفیت را برای شما تضمین می کنیم. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *